{"id":5433,"date":"2023-06-08T07:09:53","date_gmt":"2023-06-08T07:09:53","guid":{"rendered":"https:\/\/ptevent.no\/?p=5433"},"modified":"2023-06-08T12:26:27","modified_gmt":"2023-06-08T12:26:27","slug":"virtuelle-konferanser-og-moter-er-kommet-for-a-bli","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/ptevent.no\/arkiv\/virtuelle-konferanser-og-moter-er-kommet-for-a-bli\/","title":{"rendered":"Virtuelle konferanser og m\u00f8ter er kommet for \u00e5 bli"},"content":{"rendered":"\n

I en nylig artikkel diskuterte vi hvordan du kan gj\u00f8re ditt virtuelle firmaarrangement til en virkelig engasjerende opplevelse. Vi inkluderte noen gode ideer som vil bidra til \u00e5 holde publikum involvert, og tenkte at det kunne v\u00e6re nyttig \u00e5 se litt mer detaljert p\u00e5 disse aktivitetene.<\/p>\n\n\n\n

SAMLINGER<\/h3>\n\n\n\n

Avstemninger er en utmerket m\u00e5te \u00e5 holde publikumet ditt engasjert. Ikke bare gir de en klar indikasjon p\u00e5 engasjementsniv\u00e5er, de kan ogs\u00e5 gi utmerket innsikt til publikum. Bruk en meningsm\u00e5ling til \u00e5 stille sentrale sp\u00f8rsm\u00e5l. Hva syntes de om den nye forretningsstrategien? Hvor motiverte er de til \u00e5 gj\u00f8re en god jobb? Hvor sikre f\u00f8ler de seg p\u00e5 \u00e5 n\u00e5 et nytt salgsm\u00e5l?<\/p>\n\n\n\n

Unders\u00f8kelser<\/h3>\n\n\n\n

Unders\u00f8kelser er en flott tilbakemeldingssl\u00f8yfe for din virtuelle begivenhet, sv\u00e6rt tilgjengelig og en enkel m\u00e5te \u00e5 samle inn data p\u00e5. Men data er bare nyttig hvis du har mye av det. Hold unders\u00f8kelsene dine korte og enkle for \u00e5 sikre at flere mennesker vil fullf\u00f8re og sende dem. Dette gjelder spesielt hvis du ber deltakerne om \u00e5 sende inn svar i l\u00f8pet av en \u00f8kt \u2013 en komplisert og lang unders\u00f8kelse vil forringe det faktiske innholdet. Det er ogs\u00e5 vel verdt \u00e5 bruke unders\u00f8kelser som en rask temperaturtest \u2013 be delegatene vurdere \u00f8kten p\u00e5 en skala fra 1 til 5, det er et enkelt, men effektivt middel for \u00e5 m\u00e5le engasjementsniv\u00e5et.<\/p>\n\n\n\n

SPILLIFISERING<\/h3>\n\n\n\n

Oppmuntre til litt konkurranse\u00e5nd ved \u00e5 sette minikonkurranser og utfordringer gjennom hele det virtuelle arrangementet ditt, og du vil virkelig motivere folk til \u00e5 engasjere seg i hver \u00f8kt. Deltakelse betyr poeng, poeng betyr anerkjennelse, bel\u00f8nning og premier! Ha utfordringer foran hodet gjennom hele arrangementet, vis poeng samlet p\u00e5 en ledertavle, gi shout outs til vinnere, fremhev de som kjemper om ledelsen, hold alle opptatt av \u00e5 forbli involvert. \u00c5 stille utfordringer injiserer en f\u00f8lelse av forventning og holder publikums oppmerksomhet \u2013 vel vitende om at en ny utfordring kommer, vil deltakerne v\u00e6re konsekvent engasjerte. Dette niv\u00e5et av engasjement kan til og med starte i forkant av den virtuelle begivenheten din. Sett utfordringer som en del av kommunikasjonskampanjen din f\u00f8r arrangementet, motiver folk til \u00e5 bes\u00f8ke arrangementsplattformen og f\u00f8l deg involvert tidlig. P\u00e5 samme m\u00e5te kan utfordringer fortsette etter arrangementet \u2013 dette vil hjelpe deg med \u00e5 m\u00e5le l\u00e6ring og forst\u00e5else av innholdet som har blitt presentert.<\/p>\n\n\n\n

QUIZZER<\/h3>\n\n\n\n

Quiz fungerer veldig bra i et virtuelt milj\u00f8. Emner kan v\u00e6re omfattende og kan avhenge av hvordan du planlegger \u00e5 bruke quiz-formatet. Hvis det er en m\u00e5te \u00e5 gi deltakerne en mental pause fra hovedinnholdet, kan sp\u00f8rsm\u00e5l v\u00e6re helt tilfeldige. Eller, hvis du \u00f8nsker \u00e5 forbli mer bedriftsorientert, kan du planlegge en quiz rundt bedriften din \u2013 uten \u00e5 stresse deltakerne, kan quizen v\u00e6re et godt m\u00e5l p\u00e5 hvor kunnskapsrike folkene dine er. S\u00f8rg for at det tilbys premier!<\/p>\n\n\n\n

INNLEGG I SOSIALE MEDIER<\/h3>\n\n\n\n

Hashtags-regelen, s\u00e5 oppmuntre publikum til \u00e5 bli opptatt p\u00e5 sosiale medier ved \u00e5 bruke hashtaggen din for virtuelle arrangementer. Du kan deretter spore hashtaggen som en del av analysen etter hendelsen for \u00e5 m\u00e5le suksess. Igjen, \u00e5 legge til et konkurranseelement med noe \u00e5 vinne vil \u00f8ke deltakelsesniv\u00e5et. Det kan v\u00e6re s\u00e5 enkelt som \u00e5 be deltakerne om \u00e5 kle seg i spr\u00f8 farger og legge ut en selfie. Hvis innholdet ditt er sensitivt, bruk dine interne sosiale kanaler, dvs. slack eller arbeidsplass for \u00e5 holde liv i den sosiale buzzen f\u00f8r og etter arrangementet<\/p>\n\n\n\n

LASTER INN INNHOLD<\/h3>\n\n\n\n

Ved \u00e5 tilby ytterligere nedlastbart innhold for \u00e5 lese senere \u00f8ker verdien av den virtuelle begivenheten din. Det er ogs\u00e5 en veldig effektiv m\u00e5te \u00e5 se i hvilken grad deltakerne er engasjert, hvilke \u00f8kter s\u00e5 de var ivrige etter \u00e5 f\u00e5 tilgang til ytterligere informasjon, hvilke \u00f8kter som ikke vekket noen interesse.<\/p>\n\n\n\n

BRAKSROM FOR CHAT\/NETTVERK<\/h3>\n\n\n\n

Inkluder grupperom i din virtuelle begivenhet. Folk vil delta fra en rekke steder, og muligheten til \u00e5 komme i kontakt med kolleger vil v\u00e6re enormt verdifull. Design innhold for disse \u00f8ktene som oppmuntrer grupper til \u00e5 jobbe sammen; tenk \u00e5 sette opp oppgaver som gjelder noen av de l\u00e6rende delegatene har h\u00f8rt tidligere i arrangementet.<\/p>\n\n\n\n

Sp\u00f8rsm\u00e5l og svar<\/h3>\n\n\n\n

Sp\u00f8rsm\u00e5l og svar under en virtuell begivenhet er avgj\u00f8rende og kan gi verdifull innsikt, et barometer som du kan bruke til \u00e5 identifisere brennende problemer og\/eller vanlige temaer blant publikum. Det kan v\u00e6re at ikke alle sp\u00f8rsm\u00e5l kan besvares umiddelbart eller p\u00e5 selve dagen; det faktum at det er en oversikt over de innsendte sp\u00f8rsm\u00e5lene betyr at det kan gis et l\u00f8fte om \u00e5 f\u00f8lge opp alle og \u00e5 sirkulere svarene etter hvert. Dette er en m\u00e5te som virtuelle hendelser vinner over personlige hendelser. Mange hender kan heves, men ikke alle vil ha muligheten til \u00e5 stille sp\u00f8rsm\u00e5let sitt.<\/p>\n\n\n\n

Tommelfingerregelen v\u00e5r er: ikke overbelast folk med forskjellige ting \u00e5 gj\u00f8re, hold det enkelt og tilgjengelig \u2013 og gj\u00f8r det morsomt ogs\u00e5! Tenk p\u00e5 publikums opplevelse, de vil lure p\u00e5 «hva er det for meg?». Vurder deres synspunkt til enhver tid, og du vil da v\u00e6re i stand til \u00e5 designe et virkelig engasjerende arrangement som delegatene vil nyte, finne av verdi og vise seg \u00e5 v\u00e6re en god bruk av tiden deres.<\/p>\n\n\n\n

\u00d8NSKER DU \u00c5 \u00d8KE ENGASJEMENTET VED DINE VIRTUELLE ARRANGEMENTER?<\/h3>\n\n\n\n

Det er mange m\u00e5ter \u00e5 forbedre engasjementniv\u00e5et ved virtuelle firmaarrangementer. Inspirerende innhold, flotte aktiviteter og h\u00f8ye produksjonsverdier er alle n\u00f8kkelelementer. Det er ikke alltid lett \u00e5 samle alt \u2013 spesielt hvis du og teamene dine er opptatt med \u00e5 sjonglere flere prosjekter; det er der vi kommer inn.<\/p>\n\n\n\n

Snakk med et medlem av teamet v\u00e5rt og finn ut hvordan vi kan bidra til \u00e5 skape engasjement ved dine virtuelle arrangementer. Ring 01932 22 33 33 eller send e-post til hello@mgnevents.co.uk for \u00e5 finne ut mer.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

8 flotte m\u00e5ter \u00e5 skape engasjement p\u00e5 dine virtuelle arrangementer.<\/p>\n","protected":false},"author":4,"featured_media":627,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[49],"tags":[86],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/ptevent.no\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5433"}],"collection":[{"href":"https:\/\/ptevent.no\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/ptevent.no\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/ptevent.no\/wp-json\/wp\/v2\/users\/4"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/ptevent.no\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=5433"}],"version-history":[{"count":6,"href":"https:\/\/ptevent.no\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5433\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":5441,"href":"https:\/\/ptevent.no\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5433\/revisions\/5441"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/ptevent.no\/wp-json\/wp\/v2\/media\/627"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/ptevent.no\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=5433"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/ptevent.no\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=5433"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/ptevent.no\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=5433"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}