{"id":5477,"date":"2023-06-08T10:28:44","date_gmt":"2023-06-08T10:28:44","guid":{"rendered":"https:\/\/ptevent.no\/?p=5477"},"modified":"2023-07-08T12:10:06","modified_gmt":"2023-07-08T12:10:06","slug":"8-mater-a-drive-engasjement-pa-virtuelle-hendelser","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/ptevent.no\/arkiv\/8-mater-a-drive-engasjement-pa-virtuelle-hendelser\/","title":{"rendered":"8 m\u00e5ter \u00e5 drive engasjement p\u00e5 virtuelle hendelser"},"content":{"rendered":"\n

Det er ikke alltid lett \u00e5 samle alt \u2013 spesielt hvis du og teamene dine er opptatt med \u00e5 sjonglere flere prosjekter; det er der vi kommer inn.<\/p>\n\n\n\n

Innlegg i sosiale medier<\/h3>\n\n\n\n

Hashtags-regelen, s\u00e5 oppmuntre publikum til \u00e5 bli opptatt p\u00e5 sosiale medier ved \u00e5 bruke hashtaggen din for virtuelle arrangementer. Du kan deretter spore hashtaggen som en del av analysen etter hendelsen for \u00e5 m\u00e5le suksess. Igjen, \u00e5 legge til et konkurranseelement med noe \u00e5 vinne vil \u00f8ke deltakelsesniv\u00e5et. Det kan v\u00e6re s\u00e5 enkelt som \u00e5 be deltakerne om \u00e5 kle seg i spr\u00f8 farger og legge ut en selfie. Hvis innholdet ditt er sensitivt, bruk dine interne sosiale kanaler, dvs. slack eller arbeidsplass for \u00e5 holde liv i den sosiale buzzen f\u00f8r og etter arrangementet<\/p>\n\n\n\n

Nedlastbart innhold<\/h3>\n\n\n\n

Ved \u00e5 tilby ytterligere nedlastbart innhold for \u00e5 lese senere \u00f8ker verdien av den virtuelle begivenheten din. Det er ogs\u00e5 en veldig effektiv m\u00e5te \u00e5 se i hvilken grad deltakerne er engasjert, hvilke \u00f8kter s\u00e5 de var ivrige etter \u00e5 f\u00e5 tilgang til ytterligere informasjon, hvilke \u00f8kter som ikke vekket noen interesse.<\/p>\n\n\n\n

Grupperom for Chat\/Nettverk<\/h3>\n\n\n\n

Inkluder grupperom i din virtuelle begivenhet. Folk vil delta fra en rekke steder, og muligheten til \u00e5 komme i kontakt med kolleger vil v\u00e6re enormt verdifull. Design innhold for disse \u00f8ktene som oppmuntrer grupper til \u00e5 jobbe sammen; tenk \u00e5 sette opp oppgaver som gjelder noen av de l\u00e6rende delegatene har h\u00f8rt tidligere i arrangementet.<\/p>\n\n\n\n

Sp\u00f8rsm\u00e5l og svar<\/h3>\n\n\n\n

Sp\u00f8rsm\u00e5l og svar under en virtuell begivenhet er avgj\u00f8rende og kan gi verdifull innsikt, et barometer som du kan bruke til \u00e5 identifisere brennende problemer og\/eller vanlige temaer blant publikum. Det kan v\u00e6re at ikke alle sp\u00f8rsm\u00e5l kan besvares umiddelbart eller p\u00e5 selve dagen; det faktum at det er en oversikt over de innsendte sp\u00f8rsm\u00e5lene betyr at det kan gis et l\u00f8fte om \u00e5 f\u00f8lge opp alle og \u00e5 sirkulere svarene etter hvert. Dette er en m\u00e5te som virtuelle hendelser vinner over personlige hendelser. Mange hender kan heves, men ikke alle vil ha muligheten til \u00e5 stille sp\u00f8rsm\u00e5let sitt.<\/p>\n\n\n\n

Tommelfingerregelen v\u00e5r er: ikke overbelast folk med forskjellige ting \u00e5 gj\u00f8re, hold det enkelt og tilgjengelig \u2013 og gj\u00f8r det morsomt ogs\u00e5! Tenk p\u00e5 publikums opplevelse, de vil lure p\u00e5 «hva er det for meg?». Vurder deres synspunkt til enhver tid, og du vil da v\u00e6re i stand til \u00e5 designe et virkelig engasjerende arrangement som delegatene vil nyte, finne av verdi og vise seg \u00e5 v\u00e6re en god bruk av tiden deres.<\/p>\n\n\n\n

Quiz<\/h3>\n\n\n\n

Quiz fungerer veldig bra i et virtuelt milj\u00f8. Emner kan v\u00e6re omfattende og kan avhenge av hvordan du planlegger \u00e5 bruke quiz-formatet. Hvis det er en m\u00e5te \u00e5 gi deltakerne en mental pause fra hovedinnholdet, kan sp\u00f8rsm\u00e5l v\u00e6re helt tilfeldige. Eller, hvis du \u00f8nsker \u00e5 forbli mer bedriftsorientert, kan du planlegge en quiz rundt bedriften din \u2013 uten \u00e5 stresse deltakerne, kan quizen v\u00e6re et godt m\u00e5l p\u00e5 hvor kunnskapsrike folkene dine er. S\u00f8rg for at det tilbys premier!<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Det er mange m\u00e5ter \u00e5 forbedre engasjementniv\u00e5et ved virtuelle firmaarrangementer. Inspirerende innhold, flotte aktiviteter og h\u00f8ye produksjonsverdier er alle n\u00f8kkelelementer.<\/p>\n","protected":false},"author":4,"featured_media":805,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[1,30],"tags":[],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/ptevent.no\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5477"}],"collection":[{"href":"https:\/\/ptevent.no\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/ptevent.no\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/ptevent.no\/wp-json\/wp\/v2\/users\/4"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/ptevent.no\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=5477"}],"version-history":[{"count":11,"href":"https:\/\/ptevent.no\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5477\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":8278,"href":"https:\/\/ptevent.no\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5477\/revisions\/8278"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/ptevent.no\/wp-json\/wp\/v2\/media\/805"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/ptevent.no\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=5477"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/ptevent.no\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=5477"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/ptevent.no\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=5477"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}